Pannako Internetes Tanácsadó Kft., mint Szolgáltató, Általános Szerződési Feltételei az Éttermi Marketing Szolgáltatásához, hatályos 2016.01.01-től
Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató és az Étterem között létrejött szerződés részét képezi. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2016.01.01-én lépnek hatályba és visszavonásig illetve módosításig érvényesek.
1) Mit jelent a rendelés házhoz szállításra vagy a rendelés elvitelre?
Házhozszállítás esetén az Étterem a rendelést elkészíti és a Fogyasztónak kiszállítja. Elvitel esetén az Étterem a rendelést elkészíti és becsomagolja, a Fogyasztó az étteremben átveszi azt.
2) Milyen névvel kerül az Étterem a Szolgáltató rendszerébe?
Az Étterem a szórólapján szereplő az Étteremnévvel megegyező néven kerül be a Szolgáltató rendszerébe. Amennyiben ez a név egy domain név, abban az esetben az Étterem neve domain végződés nélkül kerül be a rendszerbe.
3) Mennyi idő alatt készül el a honlap és a mobil alkalmazás?
1 hónapon belül készülnek el az eszközök
4) Milyen logót kell elhelyezni és hova az étterem saját mobil alkalmazásáról és weboldaláról.
Az Étterem köteles a reklám anyagaira (szórólap, plakát, weboldal) a mobil alkalmazás és weboldal információját feltüntetni. A logót a Szolgáltató személyre szabottan elkészíti és jpg, pdf és png formátumban az Étterem részére átküldi. A személyre szabott logó a reklám felület méretének 15%-nál nem lehet kisebb.
5) Mekkora lehet a maximális minimális rendelési érték?
A legnagyobb minimális rendelési érték 5000 Ft.
6) Mennyi idő alatt módosítja a Szolgáltató az Étterem kiszállítási és elviteles feltételeit?
A tartalmi változtatások (pl: étlap, nyitvatartás, rendelési terület) az Étterem saját maga elvégezhet az admin (http://gastroapp.hu/gastroadmin) felületen keresztül és egyből aktiválódnak a felületeken. Nagyobb változtatások (pl: design, logó, icon) a mobil alkalmazás jóváhagyási ideje miatt legalább két hét átfutással tudjuk elvégezni.
7) Mi a teendő, ha az Étterem nem tudja tartani a szállítási vagy elviteles feltételeket?
Amennyiben az Étterem a szállítási feltételeket nem tudja teljesíteni (a megrendelt termékek egészét vagy egy részét nem tudja kiszállítani, vagy a vásárló a megrendelt termékek egészét vagy egy részét nem tudja elhozni, vagy ez előre meghatározott szállítási időt túllépi), köteles erről a Fogyasztót és a Szolgáltatót is haladéktalanul értesíteni.
8) Mi a teendő, ha a az Étterem nem tud házhoz szállítást vagy elvitelt vállalni?
Ha az Étterem nem tudja a kiszállítást vagy az elvitelt teljesíteni (pl. áramszünet, futár balesete, ünnepi nyitva tartás), köteles a Szolgáltatót haladéktalanul tájékoztatni e-mail formában (info@pannako.hu) és az Étterem házhozszállítási vagy elviteles szolgáltatása a saját admin (http://gastroapp.hu/gastroadmin) felületén letiltsa
9) Milyen esetben kárpótolja a Szolgáltató az Étteremet?
Ha a Szolgáltató hibájából az Étterem a rendszerben letiltásra került, úgy a havi fix díjból (ha van) a havi díj egy-harmincad részének megfelelő napi összeg kerül jóváírásra a következő számlázásnál. Haszonelmaradás miatt kártérítésre a Szolgáltató nem kötelezhető.
10) Hogyan történik a jutalék korrekció, ha az Étterem egy rendelést nem vagy csak részben szállított ki, a Fogyasztó nem vagy csak részben vette át, vagy a Fogyasztó lemondta?
Amennyiben az Étterem tárgyhónap utolsó napjáig jelzi a Szolgáltatónak ezeket a rendeléseket, akkor azok a rendszerben törlésre/módosításra kerülnek. Amennyiben az Étterem ezeket a rendeléseket a számla kiállítást követően, de legkésőbb tárgyhónap végét követő 04. napig jelzi a Szolgáltatónak, úgy a törölt/módosított rendelések értéke az Étterem következő havi számlájában kerülnek jóváírásra. A törölt rendelésekre a Szolgáltató nem számít fel jutalékot.
11) Mi a teendő, ha megváltozik az Étterem neve (étteremnév)?
Az Étterem-névváltozás esetén új szerződést kell aláírni.
12) Mi a teendő, ha cég vagy tulajdonos váltás történt?
Ebben az esetben az új cég illetve tulajdonos adatokkal új szerződést kell aláírni, illetve megadni, mikortól élnek az új adatok.
13) Mennyi ideig szüneteltetheti az Étterem a házhoz szállítást vagy elviteles szolgáltatást a Szolgáltató rendszerében?
Évente 20 napig van lehetőség a házhoz szállítás vagy elviteles szolgáltatás szüneteltetésére a Szolgáltató rendszerében szerződésbontás nélkül. A szüneteltetés csak abban az esetben érvényes, h az Étterem a Szolgáltató rendszerén kívül is szünetelteti az adott szolgáltatást.
14) Mekkora szállítási terület tölthető?
A szállítási terület korlátlanul beállítható a rendszerben, azonban annak egyeznie kell az étterem valós kiszállítási területeivel.