Általános
A szolgáltatás üzemeltetője a Pannako Internetes Tanácsadó Kft.(továbbiakban “GastroApp.hu”). A szolgáltatás a www.gastroapp.hu domain alatt érhető el.
A GastroApp.hu az éttermek részére készít saját mobil alkalmazást. A mobil alkalmazás segítségével a Felhasználók ételt és italt (továbbiakban “Áruk”) rendelhetnek házhoz szállításra vagy elvitelre.
A GastroApp.hu közvetítő kereskedői tevékenységet folytat: a rendszere a Felhasználók megrendeléseit fogadja, feldolgozza és továbbítja az éttermeknek. A GastroApp.hu nem találkozik személyesen a Felhasználóval, mivel az árut valamelyik étterem készíti össze és szállítja ki. A rendelésfeladási szolgáltatás ingyenes, az áruk pedig ugyanannyiba kerülnek, mintha azt telefonon vagy személyesen rendelné meg a Felhasználó.
A GastroApp.hu fenntartja a jogot, hogy a tartalmat és az ajánlatokat részlegesen vagy teljesen az összes Felhasználó, vagy a Felhasználók egy csoportja számára korlátozza vagy letiltsa.
ÁSZF hatálya
Ezek a feltételek a GastroApp.hu szolgáltatásának használatára vonatkoznak. A feltételeket a Felhasználók regisztrációjukkal, ill. rendelés leadásával mindenkor elfogadják.
Az ÁSZF hatályos akkor is, ha a GastroApp.hu szolgáltatása más weboldalon keresztül érhető el. Továbbá érvényes a GastroApp.hu szolgáltatásának minden olyan felhasználási módjára (mobil weboldal, mobil alkalmazások, Facebook oldal stb.), amelyeken keresztül a GastroApp.hu rendelési rendszere elérhető.
Szerződéskötés
A GastroApp.hu és a Felhasználó között a szerződés a rendelés feladására vonatkozóan jön létre, míg az áruk kiszállítására vonatkozóan a Felhasználó és az étterem között jön létre megállapodás. A Felhasználó a GastroApp.hu szolgáltatásán keresztül történő rendelés leadásával egyidejűleg elfogadja az általa kiválasztott étterem árukiszállításra vonatkozó ajánlatát is. Az ajánlatok éttermenként és szállítási címtől függően változhatnak. Ezen ajánlat elfogadásával szerződés jön létre a Felhasználó és az étterem között. A rendelés leadásával a Felhasználó elfogadja a kiválaszott étterem szerződési feltételeit, melyeket a GastroApp.hu a szolgáltatásában feltüntetett. Az étterem elérhetőségéről a rendelés során tájékoztatja a Felhasználót. Az étterem nem kötelezhető a rendelés teljesítésére, de erről a Felhasználót értesíteni köteles.
A rendelés teljesítésével kapcsolatban a GastroApp.hu semmilyen kártérítésre nem kötelezhető. Amennyiben a rendelés feladása után számított 30 percen belül a GastroApp.hu nem küld rendelést visszaigazoló emailt, akkor a Felhasználó az ajánlati kötöttség alól. A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a rendelés adataival. A szerződés/rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a “Korábbi rendeléseim” menüpont alatt. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar.
Rendelési folyamat – Házhoz szállítás, ételrendelés
A rendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges. A Felhasználó kiválasztja az ételt, a megjelenő mobil étlapon kiválasztott áruk a virtuális kosárba kerülnek. A megrendelés leadása előtt a Felhasználó megadja a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. A megrendelés leadása előtt lehetőség van az adatok ellenőrzésére. A “Megrendelem” gomb lenyomásával a GastroApp.hu automatikusan eljuttatja az információkat az étteremnek. Az étterem elkészíti az ételeket, és kiszállítja azokat.
Árak és fizetés
Minden áru, illetve szolgáltatás ára magyar forintban értendő, és tartalmazza a magyar áfát.
A rendelés értékének kiegyenlítése a GastroApp.hu szolgáltatásában megjelölt módokon lehetséges. A rendelési érték kifizetése akkor válik esedékessé, amikor a rendelést az étterem részére kiszállította.
Rendelés lemondás, elállás joga
A rendelés azonnali kiszállítás vagy elvitel esetén a Felhasználó által nem mondható le. Kivételt képez, ha a Felhasználó, akár indoklás nélkül a rendelés feladása után 5 percen belül jelzi ezt közvetlenül az étteremnek. Ezután a Felhasználót elállási jog viszont nem illeti meg sem GastroApp.hu-val, sem az étteremmel szemben, hiszen gyorsan romlandó áruk a szerződés tárgyai.
A GastroApp.hu-nak nem áll módjában a megrendelés után visszatérítést adni, amennyiben az már feldolgozásra került.
Adatvédelem
1) Az adatvédelemről általában
A GastroApp.hu tiszteletben tartja és megóvja a Felhasználó személyes adatait. Honlapunk biztonságot nyújt mindenkinek, aki meglátogatja akár tájékozódás, akár vásárlás céljából.
Az adatkezelés célja a GastroApp.hu elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A közvetítő kereskedői tevékenységünk és jogszabályi előírások miatt kötelesek vagyunk megőrizni a rendelési adatokat annak érdekében, hogy szolgáltatásunk és elszámolásunk adatokkal is alátámasztható legyen ételrendelések elkészítésével és kiszállításával foglalkozó éttermeink részére.
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel. Az adatkezelés jogalapja a 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja értelmében a felhasználó önkéntes hozzájárulása.
2) Ki az adatkezelő?
A GastroApp.hu szolgáltatását a Pannako Internetes Tanácsadó Kft. üzemelteti.
3) Milyen információkat gyűjtünk össze, és hogyan használjuk azokat?
a) A GastroApp.hu meglátogatásakor olyan általános információkat gyűjtünk, amelyek nem azonosítják a Felhasználót személyesen (pl.: oldalak letöltési gyakorisága). Ezeket és az ezekhez hasonló információkat utána elemezzük annak érdekében, hogy a honlapot a látogatóink igényei és vásárlói szokásai alapján fejlesszük.
c) Ahhoz, hogy a megrendelt árukat ki tudják szállítani a megfelelő címre, az alábbi adatokat kell megadni:
• Vezeték- és keresztnév
• Szállítási cím
• E-mail cím
• Telefonszám
d) A kötelező adatokon kívül megadható néhány kiegészítő adat is. Mivel ezek kitöltése nem kötelező, ezért az ezekre adott válaszokat külön megköszönjük:
• Megjegyzés
4) Meddig tároljuk az adatokat?
A GastroApp.hu a rendelési adatokat és az ahhoz kapcsolodó Felhasználói információkat 5 évig tárolja.
5) Ki férhet hozzá az adatokhoz?
Mivel a GastroApp.hu rendeléseket közvetít házhoz szállító éttermek számára, ezért a rendelési adatokat eljuttatjuk szerződéses partnereinkhez. Ezen kívül a Pannako Internetes Tanácsadó Kft. ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársai és a szolgáltatás folyamatos üzemeltetéséért felelős rendszergazdák férhetnek hozzá a GastroApp.hu oldal eltárolt adataihoz.
6) Adatbiztonsági intézkedések
Az adatok szerverteremben telepített, 24 órás őrzéssel védett, saját, dedikált szervereink adathordozóin tárolódnak. Belső hozzáférés gyakorlatilag lehetetlen, a külső támadások ellen pedig magas szinten felkészített tűzfal védi az adatokat.
A Felhasználók jogai személyes adataik kezelésével kapcsolatban
A kötelező személyes adatok megadása nélkül nem vehetők igénybe a GastroApp.hu ételrendelési szolgáltatásai. A többi, a Felhasználó személyéhez szorosabban köthető személyes adat megadásáról maguk a Felhasználók döntenek. Az adatkezelés jogalapja az érintettek önkéntes hozzájárulása. Személyes adatok kezeléséről tájékoztatás kérhető. Ebben az esetben munkatársaink meggyőződnek a kérés jogosságáról (e-mail vagy telefon alapján), és válaszolnak a kérdésekre. Ebben az esetben információt adunk ki a kezelt adatok tartalmáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatok törlési, zárolási, helyesbítési lehetőségeiről, az adatfeldolgozó cégről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatatokat. A tájékoztatás ügyfélszolgálatunk felkeresésével kérhető.
Minden felhasználó maga módosíthatja személyes adatait. Erre bejelentkezés után a Személyes adatok funkció alatt van lehetőség. A regisztrációt az Ügyfélszolgálathoz intézett kérés esetén 5 munkanapon belül megszüntetjük.
vissza a tetejére
Jogérvényesítési lehetőségek
Az a Felhasználó, aki úgy érzi, hogy a GastroApp.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is.
vissza a tetejére
Tiltott tartalmak
Kifejezetten tilos a GastroApp.hu oldalain törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. A GastroApp.hu fenntartja a jogot a Felhasználók által feltöltött tartalmak törlésére.
vissza a tetejére
Problémák, reklamáció
Panasz, reklamáció, adatbeviteli hiba esetén az ügyfélszolgálat áll a Felhasználó rendelkezésére. Az ügyfélszolgálat elérhetőségei a GastroApp.hu honlapján találhatóak. Azonnali probléma esetén a lehető leghamarabb, minden más esetben 24 órán belül válaszol az Ügyfélszolgálat.
A Felhasználónak a kiszállított árukkal kapcsolatos minőségi kifogás esetén az Ügyfélszolgálathoz vagy az étteremhez lehet fordulnia, de ezzel kapcsolatos igényét csak az étteremmel szemben tudja érvényesíteni, hiszen a GastroApp.hu kizárólag a megrendeléseket közvetíti a felek között.
Szerződés megszűnése és felmondása
A szerződés mind a Felhasználó, mind a GastroApp.hu részéről indoklás nélkül, a Felhasználónak ill. az Ügyfélszolgálatnak küldött e-mail útján felmondható.
Záró rendelkezések
A GastroApp.hu fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására. A módosításról mentés nem készül, mindig az oldalon feltüntetett ÁSZF aktuális szövege érvényes. A GastroApp.hu nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
A szerződő felek az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Magyar Polgári Törvénykönyv irányadó rendelkezéseit veszik figyelembe.
Jogvita esetére felek – hatáskörtől függően – kikötik a Győri Járásbíróságot, illetve a Győri Törvényszéket.